Showing posts with label pavlova. Show all posts
Showing posts with label pavlova. Show all posts

Monday, August 4, 2014

tempahan b4 raya

 naked cake : butter cheese
 red velvet ordered by shaharom
 rainbow cake
 pavlova tempahan k.fardza

Monday, September 2, 2013

monday minggu ke 4 syawal


 


 Red velvet cakes and cuppies tempahan dari Jabatan Canselori, USM for their Dato' VC's Bday.
Thanks to Sonia.


 
 creampuffs, pavlovas and fruit tarts tempahan dari Wan, JKP.
thanks to Ita and Wan.

Monday, January 7, 2013

TEMPAHAN 7/1/13

TEMPAHAN UTK HARINI. MOSTLY COMES FROM ITA AMANI & FRENS @ JKP - DCs, MIX CREPES, CP, MPRV, SINGLE PAVLOVA, MINI PAVLOVA.
  SUZANA FROM GELUGOR 15 PACKS DCS, YATIE PUN AMIK DCs & STOBERI CREPES, LYDIA AMIK MPRV, MIRA AMIK CP. 
THANK YOU EVERYBODY








Sunday, December 9, 2012

semua sekali

have been very busy semenjak mula pasarkan DC sampai tak sempat nak update blog dan ada juga yg tak sempat nak amik gambar pun. so ni apa yg ada je lah kan. letak semua skali senang.

jutaan terima kasih buat semua para pelanggan yg sudi menempah dgn Zanaz biz. mana yg terkurang minta halalkan dan minta maaf yek.


 red velvet tempahan Azlina dari USM


cheese tarts tempahan Zanzila
chocolate moist cake tempahan k/Ilah and anak2 boss dier

 mini pek chocolate moist with ganache tempahan Zanzila

blueberry cheese brownies tempahan kwn Shidah

 marble cheese brownies tempahan k/Azmah

 baby cistat tempahan Aida

 cream puff tempahan k/tangan mutiara, jkp, faridah, effie, lydia & frens emmm sapa lagi ntah...lupa

 pavlova sgt hot sebulan dua ni...tiap2 minggu ada pavlova antara yg menempah yg ku ingat shuhaida, syima,  erghhh tak ingat dah huhuhu.

 ombre cake dgn ombre deko tempahan Zauyah






 mini pek carrot walnut with cream cheese topping tempahan Nikki and frens from putrajaya.

 mini pavlova - hot items ramai yg menempah...dah tak ingat sapa2 antaranya Dasha and frens, Swahily, Shawa, Faridah, Asmidar, ada lagi tak ingat dah.

 cokcis cupcake tempahan zauyah and ofis k/Ani

DC - a very very hot items... everyweek i produce between 150 to 200 packs
regular customers spt k/Ani, Fatin and frens, Shikin & frens, Dasha & frens, Ita Amani & frens, Lydia & frens, Staff V Beauty,  k/Ilah, yg lain  Eddie, Sab, Hafiz, Faridah, Ema, Sharniza, Asmidar, Sonia, Halina, Salmieza, Masyitah,  Eyu, Susan, Ruhil, Shidah & frens, Siti Hamidah, Rita Muhammad, masyitah, Feety, Rita cimb, Sitasuria, che asmah  dan ramai lagi...tak ingat le seme.



 rainbow cake with buttercream icing deco dgn warna2 rainbow hehehe. tempahan boss k/Ilah.

ini permintaan Salmieza & frens.  first time cuba letak stoberi pie filling. emm masih perlu diperbaiki...kena cari pie filling yg lebih manis skit baru naik rasanya.
gratins pun agak hot sebulan dua ni antara yg rajin ode - lydia & frens, Ita Amani & frens
500 pcs of RV doorgift pek tempahan Datin VC Usm.

 muffin cokcip tempahan ofis k/Ani dan juga Linda.

fruit tarts pun ada yg suka...antaranya Zanzila, lain ku tak ingat...memory loss huhuhu

Monday, October 29, 2012

tempahan hafiz

 7" blueberi cheesecake - ada bluberi luar dan dalam. 
9 pcs of pavlova. tq

Tuesday, October 16, 2012

pavlova

pavlova agak on demand these few weeks. alhamdulillah.
ini tempahan Shima, 2 sets of this.
Tq

Friday, October 12, 2012

red wedding cake


3 biji kek tempahan dari rakan baker juga, Ida utk wedding sepupu dia kalau tak silap le.  Dia tak daya lagi nak buat wedding kek, pasal sibuk dgn doorgifts katanya. so minta ku tolong buat kan.

 8 in chocolate moist - yg ni utk potong malam kot.



9 in & 6 in pillar - kek ni satu chocolate  dan satu lagi kek span vanilla.  cream semuanya buttercream.

pavlova ni permintaan ida.  rindu nak makan pavlova katanya hehehe.
tq Ida.