VIP door gift cupcake
Showing posts with label door gifts. Show all posts
Showing posts with label door gifts. Show all posts
Monday, December 16, 2013
Saturday, November 16, 2013
Monday, September 2, 2013
tempahan utk majlis rumah terbuka aidil fitri Naib Canselor, USM
Congratulation cake for Dato'.
cupcakes utk majlis tersebut. laku cupcakes ni...xdan nak kata apa...dah abis huhuhu. tu pun last minit dah tambah lagi 500 pcs.
the last 500 pcs tu ku bakar and packed within 3 hours ...kerja giler. anyway sempat pack 400 pcs lagi 100 ku bawa loose je ke majlis coz dpt call kata cupcakes dah abis huhuhu.apa2 pun alhamdulillah.
model cupcake hahaha... my skool mate Sonia, yg bekerja di jabatan Canselori, USM. many thanks to Sonia and her colleagues for their support.
Sunday, March 3, 2013
variasi
snow cheese bajet tempahan Dasha
choc cheese cuppies tempahan Dasha
cream puff tempahan Ema and frens
cuppies tempahan Zainura
Labels:
cakes,
cream puff,
door gifts,
snow cheese
Sunday, December 9, 2012
semua sekali
have been very busy semenjak mula pasarkan DC sampai tak sempat nak update blog dan ada juga yg tak sempat nak amik gambar pun. so ni apa yg ada je lah kan. letak semua skali senang.
jutaan terima kasih buat semua para pelanggan yg sudi menempah dgn Zanaz biz. mana yg terkurang minta halalkan dan minta maaf yek.
red velvet tempahan Azlina dari USM
cheese tarts tempahan Zanzila
chocolate moist cake tempahan k/Ilah and anak2 boss dier
mini pek chocolate moist with ganache tempahan Zanzila
blueberry cheese brownies tempahan kwn Shidah
marble cheese brownies tempahan k/Azmah
baby cistat tempahan Aida
cream puff tempahan k/tangan mutiara, jkp, faridah, effie, lydia & frens emmm sapa lagi ntah...lupa
pavlova sgt hot sebulan dua ni...tiap2 minggu ada pavlova antara yg menempah yg ku ingat shuhaida, syima, erghhh tak ingat dah huhuhu.
ombre cake dgn ombre deko tempahan Zauyah

mini pek carrot walnut with cream cheese topping tempahan Nikki and frens from putrajaya.
mini pavlova - hot items ramai yg menempah...dah tak ingat sapa2 antaranya Dasha and frens, Swahily, Shawa, Faridah, Asmidar, ada lagi tak ingat dah.
cokcis cupcake tempahan zauyah and ofis k/Ani
DC - a very very hot items... everyweek i produce between 150 to 200 packs
regular customers spt k/Ani, Fatin and frens, Shikin & frens, Dasha & frens, Ita Amani & frens, Lydia & frens, Staff V Beauty, k/Ilah, yg lain Eddie, Sab, Hafiz, Faridah, Ema, Sharniza, Asmidar, Sonia, Halina, Salmieza, Masyitah, Eyu, Susan, Ruhil, Shidah & frens, Siti Hamidah, Rita Muhammad, masyitah, Feety, Rita cimb, Sitasuria, che asmah dan ramai lagi...tak ingat le seme.
rainbow cake with buttercream icing deco dgn warna2 rainbow hehehe. tempahan boss k/Ilah.
ini permintaan Salmieza & frens. first time cuba letak stoberi pie filling. emm masih perlu diperbaiki...kena cari pie filling yg lebih manis skit baru naik rasanya.
gratins pun agak hot sebulan dua ni antara yg rajin ode - lydia & frens, Ita Amani & frens
muffin cokcip tempahan ofis k/Ani dan juga Linda.
fruit tarts pun ada yg suka...antaranya Zanzila, lain ku tak ingat...memory loss huhuhu
Labels:
brownies,
carrot cake,
cheese tart,
cream puff,
door gifts,
durian crepe,
fruit tarts,
gratin,
muffin,
pavlova
Monday, November 12, 2012
from AZIE
TEMPAHAN DARI CUSTOMER YG KU KENAL SEJAK KU DI BANGI LAGI. KALI NI DIA NAK KAWIN, KENDURI DI PERLIS. STILL INSISTED NAK AMIK KEK DARI KU GAK. SO INI LAH YG TERHASIL.
AZIE KALAU ADA YG TERKURANG MANA2 AKAK MINTA MAAF DAN MINTA HALAL YEK. INI JE YG MAMPU DIHASILKAN ARITU. AND I'M SO SORRY THAT U HAD TO WAIT.
SEMOGA AZIE DAN SUAMI BAHAGIA BERSAMA HINGGA AKHIR HAYAT.
TERIMA KASIH BANYAK YEK
AZIE KALAU ADA YG TERKURANG MANA2 AKAK MINTA MAAF DAN MINTA HALAL YEK. INI JE YG MAMPU DIHASILKAN ARITU. AND I'M SO SORRY THAT U HAD TO WAIT.
SEMOGA AZIE DAN SUAMI BAHAGIA BERSAMA HINGGA AKHIR HAYAT.
TERIMA KASIH BANYAK YEK
10 inci chocolate moist cake
10 in & 8 in - 2 tier wedding cake : carrot walnut and cream cheese icing.
50 pcs cheese tarts
500 pcs doorgifts. various flavor.
ada yg jelita, ada yg kurang jelita hehehe.
Labels:
carrot cake,
cheese tart,
door gifts,
wedding/hantaran
Sunday, November 11, 2012
Saturday, September 8, 2012
packed cupcakes
Cupcakes dipek individu - 1000 pcs red velvet cupcakes, 1000 pcs vanila + stoberi cupcakes & 1000 chocolate cupcakes dan juga 50 bekas kuih raya : snow almond, jejari oat, shortbread, tat nenas & bebola kristal. seme tempahan datang dari my skoolmate Sonia, utk majlis open hse VC USM.
byk giler utk ku yg run one woman show and with short notice so...kena le import k/nora my SIL and minta tolong anak sedara Nabilah. luckily Nabilah belum abis cuti sem lagi. Alhamdulillah we managed to settle it on time.
terima kasih banyak pada Sonia yg tolong order, k/Nora and Nabilah yg willing to help me again and not to forget k/Aishah yg sudi menerima cupcakes dan cookies ku ni.
feedback from Sonia and tuan rumah serta tetamu sangat positif. cupcakes semua sedap kata depa. don't ask me...kalau tanya i, definitely i will tell tak sedap semuanya hahaha...
cupcakes and cookies yg disusun di atas meja di rumah VC. alas meja, skirting and other deco was provided by a caterer k/Aishah from Bayan Baru, ku cuma supply cupcakes dan cookies sahaja. alhamdulilah k/Aishah willing to cooperate.
red velvet cuppies
marble vanila & stoberi
coklat
cookies
Sunday, May 20, 2012
TAPAI PULUT & PULUT KACAU/WAJIK - DOOR GIFT
PRODUK BARU DIBUKA UNTUK TEMPAHAN - sesuai sebagai doorgift or pencuci mulut di majlis2 keraian.
PULUT KACAU - RM1.40
TAPAI PULUT - RM 1.20
dipek dalam bekas dadih seperti gambar contoh.
HARGA ISTIMEWA UNTUK TEMPAHAN 1000 PCS
berserta riben kecil dan pelekat 'terima kasih'
BERMINAT SILA HUBUNG ZANA DI 0129102655
Subscribe to:
Posts (Atom)













































.jpg)

