Showing posts with label gratin. Show all posts
Showing posts with label gratin. Show all posts

Sunday, December 9, 2012

semua sekali

have been very busy semenjak mula pasarkan DC sampai tak sempat nak update blog dan ada juga yg tak sempat nak amik gambar pun. so ni apa yg ada je lah kan. letak semua skali senang.

jutaan terima kasih buat semua para pelanggan yg sudi menempah dgn Zanaz biz. mana yg terkurang minta halalkan dan minta maaf yek.


 red velvet tempahan Azlina dari USM


cheese tarts tempahan Zanzila
chocolate moist cake tempahan k/Ilah and anak2 boss dier

 mini pek chocolate moist with ganache tempahan Zanzila

blueberry cheese brownies tempahan kwn Shidah

 marble cheese brownies tempahan k/Azmah

 baby cistat tempahan Aida

 cream puff tempahan k/tangan mutiara, jkp, faridah, effie, lydia & frens emmm sapa lagi ntah...lupa

 pavlova sgt hot sebulan dua ni...tiap2 minggu ada pavlova antara yg menempah yg ku ingat shuhaida, syima,  erghhh tak ingat dah huhuhu.

 ombre cake dgn ombre deko tempahan Zauyah






 mini pek carrot walnut with cream cheese topping tempahan Nikki and frens from putrajaya.

 mini pavlova - hot items ramai yg menempah...dah tak ingat sapa2 antaranya Dasha and frens, Swahily, Shawa, Faridah, Asmidar, ada lagi tak ingat dah.

 cokcis cupcake tempahan zauyah and ofis k/Ani

DC - a very very hot items... everyweek i produce between 150 to 200 packs
regular customers spt k/Ani, Fatin and frens, Shikin & frens, Dasha & frens, Ita Amani & frens, Lydia & frens, Staff V Beauty,  k/Ilah, yg lain  Eddie, Sab, Hafiz, Faridah, Ema, Sharniza, Asmidar, Sonia, Halina, Salmieza, Masyitah,  Eyu, Susan, Ruhil, Shidah & frens, Siti Hamidah, Rita Muhammad, masyitah, Feety, Rita cimb, Sitasuria, che asmah  dan ramai lagi...tak ingat le seme.



 rainbow cake with buttercream icing deco dgn warna2 rainbow hehehe. tempahan boss k/Ilah.

ini permintaan Salmieza & frens.  first time cuba letak stoberi pie filling. emm masih perlu diperbaiki...kena cari pie filling yg lebih manis skit baru naik rasanya.
gratins pun agak hot sebulan dua ni antara yg rajin ode - lydia & frens, Ita Amani & frens
500 pcs of RV doorgift pek tempahan Datin VC Usm.

 muffin cokcip tempahan ofis k/Ani dan juga Linda.

fruit tarts pun ada yg suka...antaranya Zanzila, lain ku tak ingat...memory loss huhuhu

Saturday, September 8, 2012

gratin macaroni & chocolate cake

 chocolate cake with ganache ordered by k/Ilah

macaroni gratin ordered by Lydia.

Friday, November 13, 2009

Harga pengenalan cream puff & gratin macaroni - akan berakhir

(sila scroll down untuk entry terbaru)
SALAM SEMUA PARA PELAWAT DAN PELANGGAN.

untuk makluman semua, harga gratin macaroni @ RM15 per tray dan cream puff @ RM20 per set of 50 pcs adalah HARGA PENGENALAN. Bermula 15hb November 2009, harga bagi produk2 ini akan berubah.

harga baru bermula 15hb November 2009

Gratin Macaroni (4 x 6 inci) - RM18 sebekas. minimum order 2 bekas @ RM35.00

Cream puff - RM30 per set of 45 pcs.


Monday, November 2, 2009

demam gratin macaroni

bulan oktober ni adalah bulan demam gratin macaroni..byk betui ku terima tempahan untuk gratin ni. dan pada hari terakhir bulan oktober ni...tempahan gratin ni datang nya dari rina. a regular customer gak nih. rina amik ni utk buat dinner malam minggu katanya. tima kacih rina.

Thursday, August 6, 2009

Hanim's order

seme item kat entry ni adalah tempahan dari hanim. awal2 lagi hanim dah placed order dan di saat akhir hanim tambah lagi itemnya hehehe. bz gak le sepagi ku di pagi sabtu tu menyiapkan tempahan hanim ni. tapi sayang skali...tak sempat jumpa hanim masa dia picked up her orders. coz masa tu ku gi fetched irfan kat sekolah. apa2 pun tq hanim.
coklat moist 10" dgn frosting coklat ganache

1 set baby vanilla cuppies...alamak pudarnya kaler kuning...cam tak kaler je kan ..

1 bekas mixed filling baby cheesetarts

3 bekas gratin...tapi ni belum bakar...dah letak cis segala tapi minta hanim bakar sendiri..coz hanim dtg amik t/hari dan dia nak jamu kwn2 nya sebelah petang so tak sesuai le ku nak bakar...nanti dh sejuk tak sedapkan...gratin sedap serve panas2...
jumpa hanim di fesbuk...according to her...dia puas ati dgn seme tempahannya. alhamdulillah.