Showing posts with label kuih utk tempahan. Show all posts
Showing posts with label kuih utk tempahan. Show all posts

Monday, November 8, 2010

frozen food

ni stok coq badak and kpap last week. sold to faridah 23 pek, mila 5 pek and baizura 2 pek.
seme geng xgeorgian hehehe tq kawan2.





Friday, October 29, 2010

weekly orders from pwh

ofis ni ada makan2 every friday @ 3.30 pm. this is the 2nd time k/ani order for the function.80 pcs of plain chocolate moist cuppies
2 sets of baby cheesetarts (personal)

100 pcs of sardin sandwich. emm i did not make this one...today collabrate with my neighbour, k/pah. dia memang dok buat kuih2 melayu dan sandwich utk hantar ke kedai pepagi. so today ku ode dri dia. so kalau korang minat nak order leh le ..so far yg ku tau dia leh wat sandwich, cucur keria, burger mesia (pau goreng inti ikn bilis tu), kosui, cekodok, tepung pelita @ limas... apa lagi yek...nanti ku check dgn dia yek hehehe.


faridah's order

2nd time faridah ode bronis and 150 pcs of karipap...pastu terus sign up kelas for bronis hehehe...tq faridah.

Monday, November 2, 2009

karipap pusing

karipap pusing ni....masa dapat mesej dari hajar ku masih lagi dok gentel karipap. hajar cam bau je hehehe. so hajar booked 6 packs of karipap pusing and 2 packs of karipap biasa. tima kasih banyak hajar.


Saturday, August 1, 2009

roz's orders

gambar lama je...tapi ni le yg roz ode...karipap black pepper frozen. pastu dia ode kukis sample 5 jenis. thanks roz.

Sunday, April 5, 2009

kuih muih

30 pcs tepung pelita dgn 90 pcs karipap pusing frozen ni tempahan dari anis, dari seri kembangan kalau tak silap le hehehe, konpius. anis nak karipap goreng siap...tapi memandangkan ku petang sabtu tak ada kat umah so tak dapat le nak tolong goreng...so anik kena le amik karipap frozen. tq anis.

cream puff

cream puff tempahan dari mai. bila mai sms nak cream puff ni...rasa cam nak tolak je. tapi tak sampai ati plak, lagipun mai tak cakap bila...dia just cakap bila siap ku boleh bagi tau dia. so ku pun buatkan utk mai, cream puff ni and petang jumaat after opis hours baru mai dtg amik. tq mai yek. mai baru je ode first time ari rabu baru ni. dia cite anak dia suka makan baby cistat tu, siap bawa gi sekolah lagik hehehe. so kali ni dia terai cream puff plak. masa datang collect mai, sekali odekan cupcake hantaran on behalf of her neber. tq sekali lagi buat mai. nice knowing you.

Saturday, April 4, 2009

karipap pusing frozen

jom layan gambar karipap frozen. ini tempahan dari syerah mummy lana, from lumut. ni tempahan kali ke 2 dari syerah. the week before ku pos 30 pcs kat syerah. minggu ni ari kamis another 40 pcs.
alhamdulillah selamat sampai kata syerah dan masih elok lagi. thank you syerah

Thursday, March 26, 2009

karipap frozen

ni tempahan dari yanz, dari nilai. dia ode 2 sets karipap, satu inti black pepper dan satu lagi inti kari. yanz juga ode baby cistat dgn pelbagai filling. hubby aty datang amik kat umah ari apa yek...rabu kot hehehe dah lupa plak. tq yanz.

gambar ni agak kurang kena ngan tempahan yg dibuat. gambar karipap pusing frozen tak ada le plak hehehe. dpt mel dpd syerah dari lumut nun...beriya2 cakap dia terlioq benor tgk karipap pusing. dia minta ku poskan karipap frozen tu kat dia. ishh cuak juga ku nak pos...bukan apa...takut inti dia rosak. alhamdulillah...mungkin rezeki syerah kan...karipap yg ku pos semalam dah sampai kat syerah pagi tadi dan dah goreng pun katanya melalui mel nya tadi ni ku quote mel dia hehehe.

"KAKAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK, sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaa..dah dpt.semer ok.semer selamat.sedappp.mekasih kak.lebiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu"

syerah nak 30 pcs tapi 2 jenis inti, kari and black pepper. to syerah terima kasih bebanyak...kerana sudi menempah dgn akak. rega pos nak sama ngan rega karipap ha...
untuk yg belum tahu

karipap pusing RM4.50 per pack of 10 pcs
karipap biasa RM4.00 per pack of 10 pcs

pilihan inti:
kentang black pepper + minced beef
keledek kari + udang

by the way, i seldom have it in stock. so if you want it, place ur orders 3-4 days earlier, ok. normally, i make karipap on tuesday or wednesday. so it is advisable for u to place order before that day.

Tuesday, March 10, 2009

kuih dan kukis

tempahan dari dila. tq dila and sori coz tak dapat nak buat karipap utk dila petang semalam. coz bz sesangat dila. len kali yek.

tempahan dari one of my reqular customer, sapa lagi kalau bukan yus hehehe. yus bawa makanan ni ke umah anak yatim katanya, coz derang ada gotong royong.
ni antara komen yus:
1. cream puff cepat je licin katanya nasib sempat rasa
2. cream puff pun dh jd favorite ni.
Yus len kali ode krim puff amik filling french custard rasa coklat atau stroberi, lagi sedap tau...kalau sejuk dri peti ais rasa cam eskrim tau hehehe...
.tempahan dari fiza, selain dari cuppies dia juga ode karipap dan baby cheese tart

k/dot ni akak yg tolong promosi kan kek2 dan juga produk lain zanaz home biz kat ofis dia. ari ni k/dot nak 3 jenis kukis nak buat hantaran katanya. mula janji amik khamis, tup tup nak ari ni plak, kelam kelibut ku godek kukis ni semalam. niway tq very much

Wednesday, January 28, 2009

mirani's order

Puan Mirani has been my regular customer. this time she ordered 50 pcs lompang and baby cheese tarts.

Thank you for ur support Mirani.

Monday, December 1, 2008

kuih-muih untuk tempahan

PADA YANG MENYUKAI KUIH MUIH...BOLEH LAH TEMPAH DENGAN KU. BOLEH HUBUNGI KU DI HP NO 012 9102655 ATAU E MEL @ zanaz70@yahoo.com UNTUK KETERANGAN LANJUT.

krimpuff with french custard (stroberi, chocolate or milk) @ RM0.40 per pcs
minimum 50 pcs

karipap pusing + inti kari keledek
RM4.50 per pack of 10 pcs- min order 3 packs


karipap + inti daging kentang black pepper
RM4.00 per pack 0f 10 pcs - min 30 pcs - goreng/frozen


tepung pelita @ RM0.70 per pcs
minimum order 30 pcs


lompang
RM0.35 per pcs minimum order 50 pcs
Cara manis
RM0.35 per pair - minimum 50 pcs