Showing posts with label cheese tart. Show all posts
Showing posts with label cheese tart. Show all posts

Monday, September 2, 2013

minggu ke 3 syawal

 Jumaat, Fatin and frens tempah Cream puff, brownies and snowy cheesy cake
Snowy cheesy cake : Dasha, Zulia & frens, Nida, Ita.

300 pcs baby cheese tarts...tak sure nama customer..rasanya Farah dari High Court Penang.

Khamis durian crepes hot day
thanks tu Zulia & frens, Nana, Dasha, Zira, Ita & frens, Nida, Ema & Frens,

sapa lagi ntah..maaf klu ada yg tertinggal.

THANK YOU VERY MUCH FOR UR SUPPORT.
REALLY APPRECIATE UR LOYALTY.

Monday, March 11, 2013

variasi

tempahan dari Ayu & frens. 

chocolate cheesecake
 carrot walnut cake
baby cistat

minipek tiramisu

fruit tat

Sunday, December 9, 2012

semua sekali

have been very busy semenjak mula pasarkan DC sampai tak sempat nak update blog dan ada juga yg tak sempat nak amik gambar pun. so ni apa yg ada je lah kan. letak semua skali senang.

jutaan terima kasih buat semua para pelanggan yg sudi menempah dgn Zanaz biz. mana yg terkurang minta halalkan dan minta maaf yek.


 red velvet tempahan Azlina dari USM


cheese tarts tempahan Zanzila
chocolate moist cake tempahan k/Ilah and anak2 boss dier

 mini pek chocolate moist with ganache tempahan Zanzila

blueberry cheese brownies tempahan kwn Shidah

 marble cheese brownies tempahan k/Azmah

 baby cistat tempahan Aida

 cream puff tempahan k/tangan mutiara, jkp, faridah, effie, lydia & frens emmm sapa lagi ntah...lupa

 pavlova sgt hot sebulan dua ni...tiap2 minggu ada pavlova antara yg menempah yg ku ingat shuhaida, syima,  erghhh tak ingat dah huhuhu.

 ombre cake dgn ombre deko tempahan Zauyah






 mini pek carrot walnut with cream cheese topping tempahan Nikki and frens from putrajaya.

 mini pavlova - hot items ramai yg menempah...dah tak ingat sapa2 antaranya Dasha and frens, Swahily, Shawa, Faridah, Asmidar, ada lagi tak ingat dah.

 cokcis cupcake tempahan zauyah and ofis k/Ani

DC - a very very hot items... everyweek i produce between 150 to 200 packs
regular customers spt k/Ani, Fatin and frens, Shikin & frens, Dasha & frens, Ita Amani & frens, Lydia & frens, Staff V Beauty,  k/Ilah, yg lain  Eddie, Sab, Hafiz, Faridah, Ema, Sharniza, Asmidar, Sonia, Halina, Salmieza, Masyitah,  Eyu, Susan, Ruhil, Shidah & frens, Siti Hamidah, Rita Muhammad, masyitah, Feety, Rita cimb, Sitasuria, che asmah  dan ramai lagi...tak ingat le seme.



 rainbow cake with buttercream icing deco dgn warna2 rainbow hehehe. tempahan boss k/Ilah.

ini permintaan Salmieza & frens.  first time cuba letak stoberi pie filling. emm masih perlu diperbaiki...kena cari pie filling yg lebih manis skit baru naik rasanya.
gratins pun agak hot sebulan dua ni antara yg rajin ode - lydia & frens, Ita Amani & frens
500 pcs of RV doorgift pek tempahan Datin VC Usm.

 muffin cokcip tempahan ofis k/Ani dan juga Linda.

fruit tarts pun ada yg suka...antaranya Zanzila, lain ku tak ingat...memory loss huhuhu

Monday, November 12, 2012

from AZIE

 TEMPAHAN DARI CUSTOMER YG KU KENAL SEJAK KU DI BANGI LAGI. KALI NI DIA NAK KAWIN,  KENDURI DI PERLIS. STILL INSISTED NAK AMIK KEK DARI KU GAK. SO INI LAH YG TERHASIL.
AZIE KALAU ADA YG TERKURANG MANA2 AKAK MINTA MAAF DAN MINTA HALAL YEK. INI JE YG MAMPU DIHASILKAN ARITU. AND I'M SO SORRY THAT U HAD TO WAIT.

SEMOGA AZIE DAN SUAMI BAHAGIA BERSAMA HINGGA AKHIR HAYAT.
TERIMA KASIH BANYAK YEK

 10 inci chocolate moist cake



 10 in & 8 in - 2 tier wedding cake : carrot walnut and cream cheese icing.


 50 pcs cheese tarts

500 pcs doorgifts. various flavor.
ada yg jelita, ada yg kurang jelita hehehe.

Saturday, September 8, 2012


baby cheese tarts ordered by Lidya  and Ayu. tq.

Wednesday, April 4, 2012

cheese tarts

a very last minute order dari Raja Mazwin hehehe.  18 pcs cheese tarts @ RM24.00

Sunday, March 18, 2012

pavlova & blueberry cheese tarts

 blueberry cheesetarts tempahan k/ani pwc

single layer pavlova tempahan opis mate fatin.

Sunday, December 25, 2011

bz saturday 24/12/11




another bz day for this week.  kena siapkan cupcake utk hantaran, wedding cake, baby cheese tarts, fruit tarts and blackforest cake.  terima kasih banyak pada Fatin, Ita, Fiza, Mawarni dan Mazirah.