Showing posts with label brownies. Show all posts
Showing posts with label brownies. Show all posts

Thursday, October 17, 2013

Cakes



                                                                RAINBOW CAKES
7 IN DGN EDIBLE IMAGE                                                 14 IN X 7 IN
 tempahan Fiena                                                                       3 layer with 6 colors.
                                                                                                  tempahan Ida


 12 in CARROT WALNUT CAKE WITH CREAM CHEESE ICING
tempahan Fatin and frens

 BABY CUPPIES 25 PCS RM25.00 MIN ORDER 50 PCS
tempahah Shikin


 CHOCOLATE CAKE WITH GANACHE
tempahan Fatin

MARBLE CHEESE BROWNIES
tempahan utk bday ofis kak Azmah

Monday, September 2, 2013

minggu ke 3 syawal

 Jumaat, Fatin and frens tempah Cream puff, brownies and snowy cheesy cake
Snowy cheesy cake : Dasha, Zulia & frens, Nida, Ita.

300 pcs baby cheese tarts...tak sure nama customer..rasanya Farah dari High Court Penang.

Khamis durian crepes hot day
thanks tu Zulia & frens, Nana, Dasha, Zira, Ita & frens, Nida, Ema & Frens,

sapa lagi ntah..maaf klu ada yg tertinggal.

THANK YOU VERY MUCH FOR UR SUPPORT.
REALLY APPRECIATE UR LOYALTY.

Monday, August 26, 2013

MINGGU NI

 400 pcs creams puff and 230 pcs of fruit tarts
tempahan Siti, Fatin, Dasha, Ita, Azmah, Yati and Nana

devil food chocolate cake tempahan ofis Nana,
bronies 4 mini pek and 2 sets of cream puff tempahan Fatin and frens.

TQ UOLS

kek and brownies utk sambut Syawal.

dah tak ingat byk mana terjual.  byk gak.... nearly 100 packs kot brownies, snow cheese, coklat cake, red velvet and banana cake.
THANKS TO ALL MY CUSTOMERS YG TAK JEMU2 MENEMPAH DARI ZANAZ BIZ.


Sunday, March 3, 2013

ofis bday...




tempahan dari fina...utk bday kat ofis dia...rasanya motorola kot. tq fina

Sunday, December 9, 2012

semua sekali

have been very busy semenjak mula pasarkan DC sampai tak sempat nak update blog dan ada juga yg tak sempat nak amik gambar pun. so ni apa yg ada je lah kan. letak semua skali senang.

jutaan terima kasih buat semua para pelanggan yg sudi menempah dgn Zanaz biz. mana yg terkurang minta halalkan dan minta maaf yek.


 red velvet tempahan Azlina dari USM


cheese tarts tempahan Zanzila
chocolate moist cake tempahan k/Ilah and anak2 boss dier

 mini pek chocolate moist with ganache tempahan Zanzila

blueberry cheese brownies tempahan kwn Shidah

 marble cheese brownies tempahan k/Azmah

 baby cistat tempahan Aida

 cream puff tempahan k/tangan mutiara, jkp, faridah, effie, lydia & frens emmm sapa lagi ntah...lupa

 pavlova sgt hot sebulan dua ni...tiap2 minggu ada pavlova antara yg menempah yg ku ingat shuhaida, syima,  erghhh tak ingat dah huhuhu.

 ombre cake dgn ombre deko tempahan Zauyah






 mini pek carrot walnut with cream cheese topping tempahan Nikki and frens from putrajaya.

 mini pavlova - hot items ramai yg menempah...dah tak ingat sapa2 antaranya Dasha and frens, Swahily, Shawa, Faridah, Asmidar, ada lagi tak ingat dah.

 cokcis cupcake tempahan zauyah and ofis k/Ani

DC - a very very hot items... everyweek i produce between 150 to 200 packs
regular customers spt k/Ani, Fatin and frens, Shikin & frens, Dasha & frens, Ita Amani & frens, Lydia & frens, Staff V Beauty,  k/Ilah, yg lain  Eddie, Sab, Hafiz, Faridah, Ema, Sharniza, Asmidar, Sonia, Halina, Salmieza, Masyitah,  Eyu, Susan, Ruhil, Shidah & frens, Siti Hamidah, Rita Muhammad, masyitah, Feety, Rita cimb, Sitasuria, che asmah  dan ramai lagi...tak ingat le seme.



 rainbow cake with buttercream icing deco dgn warna2 rainbow hehehe. tempahan boss k/Ilah.

ini permintaan Salmieza & frens.  first time cuba letak stoberi pie filling. emm masih perlu diperbaiki...kena cari pie filling yg lebih manis skit baru naik rasanya.
gratins pun agak hot sebulan dua ni antara yg rajin ode - lydia & frens, Ita Amani & frens
500 pcs of RV doorgift pek tempahan Datin VC Usm.

 muffin cokcip tempahan ofis k/Ani dan juga Linda.

fruit tarts pun ada yg suka...antaranya Zanzila, lain ku tak ingat...memory loss huhuhu

Sunday, June 24, 2012

bmcb and crw

 blueberry marble cheese brownies and 
8 in carrot walnut tempahan boss k/azmah

Saturday, June 9, 2012

kek buku???

tempahan dari Ruhil Hayati and frens for their gathering.  tq yek


 packed marble cheese brownies

 kek buku 13 x 11 inci kot... rasa agak kosong muka buku ni... masa terhad fikiran pun blur
so ini je dpt ku hasilkan pagi tadi.



Sunday, June 3, 2012

tempahan dari Azie

tempahan dari my customer yg tinggal di putrajaya, Azie.  Azie  jadi customer ku sejak ku di Bangi lagi. dan bila berpindah ke Penang, bila ada kesempatan , azie akan buat tempahan juga.  Kali ni tempahan utk majlis pertunangan beliau.  
terima kasih pada azie.
 choc cis cuppies dari pihak perempuan ke pihak lelaki

 choc cis cake dari pihak lelaki ke pihak perempuan. azie nak simple je katanya. so i came out with this deco.

 chewy goey bronis 

apple crumble tart.